لیزر موهای زائد بیکینی در تهران برای حریم خصوصی بانوان

در همه زمینه های زیبایی مثل لیزر موهای زائد و میکرونیدلینگ در تهران در خدمت هستیم

لیزر موهای زائد بیکینی در تهران برای حریم خصوصی بانوان

اگر تا به حال برای ترس و وحشت لیزر موهای زائد بیکنی در تهران را امتحان نکرده اید خیلی از بانوان را باید روشن کنیم که اصلا حاشیه هایی که ایجاد شده اند صحت ندارند و در کلینیک زیبایی درسا بدون اینکه آسیبی به دخترانگی وارد شود برایتان ترتیب اثر میدهیم.

 

لیزر موهای زائد بیکینی را در کجا انجام دهیم؟

 

خیلی توصیه میشود که برای نگه داری و محافظت از ناحیه تناسلی تلاش کنید زیرا با رعایت بهداشت شرایط جسمی مناسب تر و آرامتری را تجربه خواهید کرد که در این صورت برای بچه دار شدن هم خیلی مفید است.

 

1- آیا باکره ها نباید لیزر کنند؟

 

 

باکره بودن اصلا هیچ ربطی به تابش نور لیزر ندارد زیرا به گونه ای تنظیم شده که فقط روی فولیکول مو اثر میگذارد و نمیتوانیم بگوییم که توان این را دارد که همچین رخدادی را رقم بزند.

 

2- نازا شدن به همراه دارد؟

 

 

درباره نازا شدن هم یکسری چرت و پرت هایی وجود دارد که سبب شده شریک زندگیان از وجود موهای زائد در ناحیه تناسلی شما به شدت آزرده و ناراحت باشد برای همین باید به هیچیک از این حاشیه ها توجه نکنید.

 لیزر موهای زائد بیکنی در تهران

توصیه های مراقبتی را جدی بگیرید :

 

در آرایشگاه ها روش هایی پیشنهاد میشود که در قالب انواع اپیلاسیون ارائه میشود که اصل آن در پایه موقت و دائم است روشی خوبی برای ضعیف سازی و پاکسازی است ولی سه مشکل اساسی دارد.

 

بدون ماندگاری

زمانبر به طوری حوصله زیادی میخواهد

روشی دائمی و ابدی نیست

۰ ۰

تمرینات با کش پیلاتس (9 حرکت برتر)

اگر دائما در حال سفر هستید و یا برای نگهداری وسایل بدنسازی در خانه، فضای کافی در اختیار ندارید، ما به شما توصیه می کنیم از کش های پیلاتس استفاده کنید. کش های پیلاتس تنها به اندازه ی یک جفت جوراب فضا اشغال می کنند و می توانند به تقویت عضلات کمک کنند. بنابراین شما می توانید آنها را به راحتی در کیف یا کشوی میز خود نگهداری کنید و تمرینات مقاومتی را در هر زمان و مکانی که دوست دارید انجام دهید. روش سرگرم کننده برای تشویق کودکان به ورزش 

اگر نمی دانید که چگونه از کش های پیلاتس استفاده کنید، این مطلب را از دست ندهید. در این پست 9 مورد از بهترین و راحت ترین حرکات ورزشی با کش پیلاتس آورده شده است.

1- حرکت جلو بازو جفت

برای انجام این حرکت به یک کش پیلاتس و یک تشک (اختیاری)، نیاز دارید.

روش: مطابق تصویر فوق با هر دو پا روی کش پیلاتس بایستید و دو طرف آن را در هر یک از دست ها نگه دارید. بدون اینکه زانوهای خود را خم کنید، کش پیلاتس را با داخل نگه داشتن آرنج ها تا سطح شانه ها بالا بیاورید. این ورزش را به تعداد دلخواه تکرار کنید و هر بار، 1 تا 2 دقیقه استراحت کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.